?

Log in

No account? Create an account
Is this how you want to spend it? - You don't know me. [entries|archive|friends|userinfo]
randomposting

[ website | The Realm of Randomia ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Is this how you want to spend it? [Mar. 21st, 2008|09:13 pm]
randomposting
[mood |calmcalm]
[music |Battlestar Galactica Season 3]

And we're back! :)


Photobucket - Video and Image Hosting




Caption contest! :)

http://www.youtube.com/watch?v=iCgiYnpB-Sw&feature=related

And a Russian Bodybuilder... dancing. :)
linkReply

Comments:
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: meglimir
2008-03-22 02:31 am (UTC)
The sweetest invisible doggie ever!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 02:32 am (UTC)
haha, nice. :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: chibiluv
2008-03-22 02:49 am (UTC)
Janine was starting to wonder if they could leave Bill out of the threesome.
(Reply) (Thread)
From: christinaathena
2008-03-22 04:34 am (UTC)
Win!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: somafeysuicides
2008-03-22 03:28 am (UTC)
Even when they told them they were lesbians, Bob knew he could break them if he just used the strict never-say-die approach.

Yay captions!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 03:59 am (UTC)
LOL, that's incredible. :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: marguerlucy
2008-03-22 03:34 am (UTC)
"I'm telling you ladies - withhold the BJs for that special occasion, you'll GET that tennis bracelet!" And when word got out that Jim spilled the beans, he was hung by the neck until he was dead.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 04:02 am (UTC)
LOL, that's hysterical. I f'ng love it.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: insane_hope
2008-03-22 04:26 am (UTC)
"Oh honey, your friend is so funny! She thinks her opinion matters!"

P.S. please don't crucify me for that one, I'm actually quite a feminist for a man
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 04:26 am (UTC)
LOL. I loved it.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: purplecleo
2008-03-22 04:31 am (UTC)
I can just imagine that body builder practicing that routine in his garage. It's extremely unsettling to me that body builders seem to lack any hints of a sense of humor, and yet they are constantly doing funny stuff. Seemingly on accident. Like his face was so stony the whole time!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 04:32 am (UTC)
LOL I know, right?! It rocked!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: rombino
2008-03-22 06:06 am (UTC)
would that happen to be a World War 2 propaganda poster?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:12 am (UTC)
I'm not exactly sure what it is!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: truelovechild
2008-03-22 06:53 am (UTC)
Battlestar Galactica Season 3??? Man, you so rock my world. Are you a fan? Will you be watching obsessively come April like I will?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:02 pm (UTC)
Omg. I'm freaking out! I'm a huge fan but I always wait until they come out on dvd, so that I can watch them with my family and I'm just freaking out!! So much is going on. Ahh!!! Starbuck is realllly pissing me off. lol. I just watched the episode with the "dance" where Starbuck and Apollo got in the ring. Poor Dee and Anders. I hope they get to love on each other.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:03 pm (UTC)
Haha! Funny. ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: sensibleken
2008-03-22 10:17 am (UTC)
i once punched a dwarf... this big!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:03 pm (UTC)
LOL
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: sensibleken
2008-03-22 10:20 am (UTC)
HI-YAH!!!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:03 pm (UTC)
*grin* I enjoy you.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: oneluckyb
2008-03-22 11:24 am (UTC)
It's called menage a trois, it's all the rage, trust me on this.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:04 pm (UTC)
LOL! Love it!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: esme
2008-03-22 01:16 pm (UTC)
And all Genevieve could think was, "Is he ever going to shut the fuck up?" as John went on and on about his latest conquest.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:04 pm (UTC)
lol, for real. I love their expressions.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: pixiepancake
2008-03-22 01:33 pm (UTC)
i have no caption. i never do. but that bodybuilder was mesmerising :O
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:04 pm (UTC)
Wasn't he?!
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: randomposting
2008-03-22 06:05 pm (UTC)
lol, you can kinda tell they are. ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>