?

Log in

No account? Create an account
Ahh, the 80's. - You don't know me. — LiveJournal [entries|archive|friends|userinfo]
randomposting

[ website | The Realm of Randomia ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Ahh, the 80's. [Mar. 27th, 2006|12:38 am]
randomposting
[mood |busybusy]
[music |Honey Pie]


Image hosting by Photobucket


linkReply

Comments:
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: jebuell
2006-03-26 10:37 pm (UTC)
that's hot!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-26 10:39 pm (UTC)
Isn't it though? :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: realkatharine4u
2006-03-26 10:38 pm (UTC)
holy shit that is some big ass hair!... texas style.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-26 10:40 pm (UTC)
Indeed? Is Texas all about the big hair? :) I never knew that. I thought it kinda went out in the 80's...
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
From: hymn
2006-03-26 11:13 pm (UTC)
DAMN
(Reply) (Thread)
From: hymn
2006-03-26 11:13 pm (UTC)
GIRLFRIEND NEEDS A HAIRCUT
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: hellakaty
2006-03-26 11:15 pm (UTC)
Attractive. I especially like the way the dress cuts into her back.

The hair is nice too.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-26 11:38 pm (UTC)
Do you think the dress left marks?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: catdecember
2006-03-26 11:35 pm (UTC)
WTF????
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-26 11:39 pm (UTC)
What do you think?
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: foreverhollow
2006-03-27 12:41 am (UTC)
gotta be photoshopped
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: aongeli
2006-03-27 05:52 am (UTC)
Funny, that's just what I was gonna say. only more like,

"Ahh, the photoshoppy goodness..."

great minds and all that
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)
From: hymn
2006-03-27 01:07 am (UTC)
maybe its a weave
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
From: lostways
2006-03-27 12:54 am (UTC)
he's probly saying to himself look into the eyes look into the eyes dont mention the hair
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:07 am (UTC)
Most definitely. :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: sly_cult_race
2006-03-27 01:11 am (UTC)
thats really quite spectacular. i pity her neck.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:09 am (UTC)
Agreed.

I'd have to have a hair augmentation.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: lbshimmer
2006-03-27 01:23 am (UTC)
if she tripped backwards,
it'd almost be like a helmet
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:09 am (UTC)
Totally! That's really helpful.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: megthra
2006-03-27 01:26 am (UTC)
That man looks scared. The look on his face... His brain is just screaming "WTF?!"
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:10 am (UTC)
He does. lol
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: orangedust
2006-03-27 03:39 am (UTC)
HER HEAD IS EXPLODING!!!!
CALL FOR HELP AHHHH!

(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:10 am (UTC)
She ate a wonka hair volume bar. ;)
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: xenaamazon
2006-03-27 05:40 am (UTC)

Whoa!!!

Talk about hair extensions overload!! lol.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:10 am (UTC)

Re: Whoa!!!

Agreed. :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:11 am (UTC)
I'd flip if some man just randomly cut off my hair.

I'd go Reese Witherspoon in Freeway at Keifer Sutherland on them.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: wshook87
2006-03-27 05:42 am (UTC)
someone give that man some scissors
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: randomposting
2006-03-27 10:12 am (UTC)
Meanie. ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>